Reis door Zuid-Afrika - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Erik Alieke - WaarBenJij.nu Reis door Zuid-Afrika - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Erik Alieke - WaarBenJij.nu

Reis door Zuid-Afrika

Door: Erik en Alieke

Blijf op de hoogte en volg Erik

29 September 2007 | Nederland, Landsmeer

Hallo iedereen,

Wij gaan weer op reis. Dit keer is Zuid-Afrika het te bereizen land. Zoals iedereen weet is het eigenlijk logisch dat we hier naar op reis gaan, gezien de betrokkenheid van Alieke met dit land. De bedoeling is dat we donderdag 4 oktober vliegen vanaf Schiphol naar Kaapstad. Waar vandaan onze trip zal starten en jullie daar van op de hoogte zullen houden door dit medium.

Tot gauw,

Erik & Alieke

• 29 September 2007 - 15:42

Marianela (Kleintje):

Hallooo!! wat mooie dat jullie weer op reis zijn!! Succes met de reis!! en veel plezier!!
    kussies en knuffles!!!
    kleintjesmid!!

• 04 Oktober 2007 - 01:17

S@S:

Hoi hoi,

Hier alvast het allereerste bericht vanuit het OLVG ;) Ik wens jullie een ontzettend leuk, avontuurlijk en relaxte (zo van Alieke te horen nogal volgepland ;)) vakantie toe! Enne wel ff leuke foto's met jullie blitse nieuwe spiegelreflex camera toevoegen he!Groetjes!

• 11 Oktober 2007 - 08:47

Joop En Elda:

Jullie zijn nu een week onderweg tussen alle giraffen/buffels en leeuwen? Hoe is het in het Zuid-Afrikaanse? We zijn benieuwd.

• 15 Oktober 2007 - 19:55

Je Zus:

He erik,
    ik zit net ff achter de computer en dacth kan ik je mooi fewliciteren.

Dus bij deze, van harte.. daar in mooi afrika geniet er maar lekker van.

XX marian

• 16 Oktober 2007 - 18:00

Ronald Richel:

Hoi Erik en Alieke
    ik wens jullie een fijne vaknatie
    en jij Erik van harte gefeliciteerd
    je taart was heerlijk
    veel plezier.....

• 18 Oktober 2007 - 18:50

Opa:

Mooie foto´s hebben jullie gemaakt! Veel plezier, groeten van opa. xxx