weer thuis in het koude kikker landje - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Erik Alieke - WaarBenJij.nu weer thuis in het koude kikker landje - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Erik Alieke - WaarBenJij.nu

weer thuis in het koude kikker landje

Door: Erik en Alieke

Blijf op de hoogte en volg Erik

17 November 2007 | Nederland, Landsmeer

Hoi Allemaal,

Inmiddels alweer 2 weken terug zijn we aangekomen in het koude kikker landje. En dat valt dan toch een beetje tegen na al dat mooie weer wat we gehad hadden.
Op maandag mocht Alieke gelijk weer aan de bak en op woensdag Erik ook. Na een paar dagen werken zit je er toch weer helemaal in en lijkt het alsof je nooit bent weggegaan.
Inmiddels zijn we begonnen met het uitzoeken van de foto's. Dit duurt wel nog even dus jullie moeten nog even geduld hebben (het zijn en namelijk maar 1000)
Voorlopig zullen er geen berichten meer op komen, maar wees geduldig en tot de volgende reis! Waarheen is nog een groot vraagteken!

groetjes erik en alieke

• 11 Februari 2008 - 12:54

Dennis:

Ik wacht in spanning af op jullie nieuwe avontuur ;)

To boldly go where no Alieke and Erik have gone before...