Foto´s - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Erik Alieke - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Erik Alieke - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Erik en Alieke

Blijf op de hoogte en volg Erik

10 Januari 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag aangekomen in Buenos Aires. We vlogen keurig op tijd dit keer. We zijn na een kleine siesta naar het cybercafe gelopen in de winkelstraat. (hier is de kalverstraat niets bij!). Morgen moeten we echt vroeg op. om 5.40 staan er 2 taxi´s gereed voor de reis naar Iguazu. Vandaaruit zullen wij ons als het lukt weer melden.

Veel plezier met de foto´s.

Erik & Alieke

• 10 Januari 2006 - 19:29

Joop En Elda:

Zo krijgen we geen mail en zo twee keer op 1 dag. Wij zijn er blij mee en gaan snel de foto's bekijken. Allemaal nog heel veel plezier. Hoewel nog ver weg, maar komen jullie nu de 18e of de 19e aan in Amsterdam. Laat bij gelegenheid dit nog even per sms weten. Groeten Pa/Moe

• 11 Januari 2006 - 07:30

Gekkie:

Heee lieverds...
    De treinen zijn vol dus we hebben een extra chill dagje...kan ik even alles van jullie lezen en foto's kijken!
    Klink allemaal super!! Kort voor lank moeten we in nederland even dagje verhalen uitruilen!
    Maar veel plezier met shoppen! ;) onthou wat je koop moet je dragen!
    xx